piątek, 21 lipca 2017

Czarno-złoty obrazek DIY

Hej!
Ostatnio mam "zajawkę" na czarno-złote dodatki. Stworzyłam nawet tablicę na Pintereście, z czarno-złotymi inspiracjami. Zrobiłam już pudełko, zeszyt i teraz przyszedł czas dekorację w postaci obrazka. W Pepco zakupiłam złotą ramkę za 3 złote i postanowiłam coś do niej włożyć. Zapraszam na prościutkie DIY :)

Co będzie potrzebne?
-czarna folia piankowa
-złota fizelina
-ramka
-klej magiczny
-ołówek, nożyczki
Z folii piankowej wycinamy prostokąt, który będzie pasował do ramki.
Ze złotej fizeliny wycinamy kształt, który nakleimy na folię. Tu panuje pełna dowolność :)
Ja nie zaszalałam, po prostu wycięłam serce :D
Nakleiłam je na folię i poczekałam, aż wyschnie.
Wsadziłam do ramki i gotowe :D
Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Powstał bardzo ładny i na czasie obrazek dekoracyjny :) Złoto cały czas dominuje w trendach aranżacyjnych.
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń