wtorek, 11 lipca 2017

Stolik nocny DIY | Lampa klatka DIY

Hej!
Stolik nocny to bardzo praktyczny mebel. Można na nim postawić budzik oraz lampę, odłożyć książkę. Ja nie miałam nigdy typowe nocnego stolika, bo po pierwsze jak mi się już jakiś podoba, to kosztuje kupę forsy, a druga sprawa nie każdy mi się aktualnie zmieści w domu. Póki co muszę się ratować inaczej. Na początku korzystałam ze stołka z Biedronki, ale podczas remontu został zniszczony (no tak, po co szanować cudze rzeczy i jeszcze czyjąś pracę?) i zapowiada się z nim kupa roboty. Dobrze, że miewam spontaniczne pomysły! Postanowiłam zrobić sobie nocny stolik za niewielkie pieniądze. Toteż wybrałam się do Pepco z zamiarem wybrania odpowiedniego stołka, bo właśnie na stołku chciałam bazować. Wyboru nie było - ostały się dwa stołki z ciemnym siedziskiem (23 zł). A skoro już przyszłam do sklepu, to kupiłam, no bo przecież taki stołek można bez problemu przerobić, przemalować czy co tam się chce.
Tak się prezentował tuż po zakupie:
Stwierdziłam, że siedzisko taboretu jest całkiem spoko i nie zdecydowałam się na przemalowanie. Po prostu zrobiłam berecik :D Taką nakładkę wykonałam szydełkiem, z włóczki z Biedry. A po co mi coś takiego? Żeby stłumić hałas jaki wydaje rzucany na stolik budzik :D
Przed i po. Mebel ten może służyć jako stolik nocny, a także taboret z miękkim siedzeniem :)
Na stoliku tym trzymam też niewielką lampkę. Zrobiłam ją sama z klatki z Pepco oraz światełek. Wykonanie jest bajecznie proste! Wystarczy klatka:
I światełka na baterie. Moje są na druciku i kupiłam je na wyprzedaży za 2 zeta:
Wystarczy wmontować lampki do środka:
 I gotowe. Lampa jak ta lala ;)
Jak Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ptasie, retro klatki i uwielbiam światełka :) Więc pomysł dla mnie super :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam proste sposoby i dekoracje w postaci klatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewielkim kosztem masz unikalny stolik i lampę. Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokrowiec na krzesło genialny , naprawdę to wykrój z bereta ? xD
    Ps. lampki za 2 zeta ??! ty szczęściaro :P

    OdpowiedzUsuń