sobota, 1 września 2018

Siatka na zakupy DIY

Hej!
Siatkowe torebki na zakupy to hit, który przewija się na wielu fotkach na Instagramie czy Pintereście. Nie planowałam stworzenia takiej torby, ale jednak ją zrobiłam :) A wszystko przez siatkowy top, który znalazłam w lumpeksie. Wisiał w strefie odrzutów i rzucił mi się w oczy. Wtedy właśnie wykiełkował mi pomysł, że byłaby to fajna siata. Top kosztował 1 zł.
 Tworzenie siaty zaczęłam od zszycia dołu:
 Następnie odcięłam kawałek góry - z tego będzie fajny filtr do zdjęć :D
 Następnie zamontowałam drewniane kółka między materiałem i zszyłam brzegi.
 Siatka na zakupy jest gotowa! :)
Pomysł z chodzeniem z nią na zakupy po ziemniaki uważam za bardzo zacny, ale planuję wykorzystać ją do dekoracji - zamontuję na haczyku i wsadzę do niej kwiatki :D
Jak Wam się podobają takie siaty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz