piątek, 22 listopada 2019

Koszyk z morskich głębin

Hej!
Pozostańmy w temacie morza, rybek i muszelek. Co prawda idą Święta, ale chcę pokazać morski koszyk, który wydziergałam jakiś czas temu. Jeden w takim stylu już pokazywałam, a teraz czas na kolejny. Już kilka razy wspominałam, że koszyki robić uwielbiam i mam ich sporo, ale każdy ma jakieś przeznaczenie. Te w morskim stylu stoją w łazience, która jest właśnie w takim stylu (nooo, mniej więcej :D).
Bohater dzisiejszego posta jest w niebieskim kolorze (na żywo jest jeszcze ładniejszy) i ma drewniane elementy: muszelki, rybki, wielorybki. Te dodatki kupiłam w Action w wakacje. Koszyk aktualnie służy mi na przechowywanie ściereczek. Jest bardzo pojemny :)
koszyk z morskich głębin
koszyk z morskich głębin
koszyk z morskich głębin
koszyk z morskich głębin

Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz