niedziela, 24 listopada 2019

Listopadowe zakupy: TEDi, Pepco, KIK

zakupy tedi pepco kik

Hej!
Listopad powoli się kończy, więc czas na pokazanie zakupów :D Oj sporo będzie zdjęć, także zapraszam :)

TEDi
Kubek kot - 13 zł
No nie mogłam się mu oprzeć. Lubię kocie motywy, więc nabyłam ten kubek <3 Pojemność to 380 ml.
zakupy z TEDi kubek kot
zakupy z TEDi kubek kot

Szablony - 2,50 zł
Super rzecz do art journala. Fajne motywy i cena dobra :)
zakupy z TEDi szablony

Linijka do szycia i patchworku - 6,50 zł
O jakże mi była potrzebna taka długa linijka! Ma 60 cm i jestem z niej bardzo zadowolona.
zakupy z TEDi linijka do szycia i patchworku

Przędza - 13 zł
Jeśli śledzicie mnie regularnie, to wiecie, że t-shirtowe włóczki to ja lubię. Wzięłam taką na spróbunek. Jej waga to 450 g, ale są mniejsze i większe. Kolorów też jest sporo :)
zakupy z TEDi przędza t-shirt yarn

Talerzyk-gwiazdka - 4 zł 
Fajna rzecz na świeczkę, cukierki, albo po prostu do zdjęć :) 
zakupy z TEDi talerzyk gwiazdka

Świąteczne laski "cukrowe" (sztuczne) - 6,50 zł
Kupiłam je z myślą o zdjęciach. Te prawdziwe z cukru nie są niestety wieczne.
zakupy z TEDi candy cane

Farby akrylowe - 4 zł
Z farb z TEDi jestem zadowolona, więc wzięłam kolejne kolory. Są dobrze napigmentowane i ja je lubię.
zakupy z TEDi farba akrylowa

Pudełko drewniane - 4 zł
Wzięłam je z myślą o zapakowaniu biżuterii na prezent. Już je pomalowałam i włożyłam prezent do środka. Wygląda to super :)
zakupy z TEDi pudełko drewniane

Domek dla ptaków - 4 zł
Nie mogłam mu się oprzeć :) 
zakupy z TEDi domek dla ptaków


Bandaż przylepny - 6,50 zł
Co prawda nie jest to rzecz związana bezpośrednio z rękodziełem, ale chciałam Wam pokazać, że taki bandaż można kupić w TEDi. Wybór jest spory :) Mój ma wymiar 10cm x 2m.
zakupy z TEDi bandaż przylepny

Pistolet do klejenia na gorąco - 13 zł
Musiałam też nabyć pistolet do kleju. I mam :)
zakupy z TEDi pistolet do klejenia na gorąco

Kleje do pistoletu - 4 zł
Jak pistolet, to i kleje. Pierwszy raz wzięłam też takie brokatowe. Jestem ich mega ciekawa :)
zakupy z TEDi klej do pistoletu

Elementy dekoracyjne - 4 zł
Uwielbiam tego typu dekoracje. Przydają się m.in. do tworzenia wianków.
zakupy z TEDi świąteczne elementy dekoracyjne

Filcowe naklejki - 4 zł
Kupiłam je z myślą o moim nowym projekcie. Wybrałam renifery, bo uwielbiam renifery :D
zakupy z TEDi świąteczne naklejki filcowe renifery

Naklejki choinki - 2,50 zł
Te oto naklejki też kupiłam z myślą o projekcie. Fajna rzecz :D
zakupy z TEDi świąteczne naklejki choinki

Gałąź jeżyn - 6,50 zł
Szukałam jakichś takich "jagód" w sklepach, ale nigdzie nie mogłam nic trafić. Znalazłam za to takie na patykach i obsypane jakimś białym czymś.

Klipsy biurowe - 4 zł
Cieszę się, że znalazłam takie duże klipsy. Bardzo są przydatne :)
zakupy z TEDi klipsy biurowe

Pepco
Tutaj napiszę tylko, że rzeczy te kupiłam w 3 różnych sklepach i jeśli chodzi o asortyment, bardzo się on różni w poszczególnych sklepach.

Renifer ceramiczny - 9,99 zł
Miałam nie kupować dekoracji świątecznych (tja, mówię to co roku), ale jak zobaczyłam takiego renifera w katalogu świątecznym to już wiedziałam, że będzie mój. Udało mi się go znaleźć w jednym ze sklepów, w innych go nie widziałam ;/
zakupy pepco ceramiczny renifer

Naklejki piankowe - 6,99 zł
Te oto naklejki znalazłam też tylko w jednym sklepie. Bardzo mi się przydały do projektu :)
zakupy pepco naklejki piankowe świąteczne

Taśmy ozdobne - 3,99 zł
Bardzo fajne taśmy, miałam kiedyś takie z innymi wzorami. Te jak widać są w stylu świątecznym :)
zakupy pepco świąteczne taśmy ozdobne

Blok do scrapbookingu - 4,99 zł
Jak ja się ucieszyłam, jak zobaczyłam te bloki! Są przeurocze :) Znalazłam je na dziale szkolnym w jednym Pepco.
zakupy pepco beniamin blok do scrapbookingu

Skarpetki renifery - 9,99 zł
Nie mogłam ich nie kupić. Marzyłam o takich i nie uważam, że jestem za stara. Skarpety-renifery to jedna z niewielu rzeczy, która cieszy w dorosłym życiu.
zakupy pepco skarpetki renifery

Gumki do włosów - 4,99 zł
Widziałam je u GlamPauli i robiłam objazd po wszystkich Pepco w okolicy. W końcu znalazłam. Jest to zestaw dwóch frotek, jedna jest czerwona, a druga brązowa z rogami renifera :D
zakupy pepco gumki do włosów renifer

Kalendarz 2020 Interdruk - 9,99 zł
Mega mi się podoba ten kalendarz, ale nie jest (niestety) dla mnie. Ale motyw drewna jest boski!
zakupy pepco kalendarz 2020 interdruk
Kalendarz wygląda w środku tak. Jakby co, to kartki są białe, mogą na niektórych urządzeniach wyglądać na żółte. To wszystko przez kiepskie warunki oświetleniowe, w jakich robiłam zdjęcia.
zakupy pepco kalendarz 2020 interdruk
Z tyłu jest dużo miejsca na zapiski:
zakupy pepco kalendarz 2020 interdruk

Taśmy z pomponami - 3,99 zł
Uwielbiam tego typu taśmy. W Pepco były dwa kolory, to je wzięłam :D Każda rolka ma 3m.
zakupy pepco taśma z pomponami

Taśma samoprzylepna z dżetami - 3,99 zł
Ach, nie ma to jak błyszczące dżety i to jeszcze na takiej taśmie. Długość - 2 metry.
zakupy pepco taśma z dżetami

Śnieżynki drewniane - 3,99 zł
Fajne do własnych dekoracji :)
zakupy pepco drewniane śnieżynki

KIK
Naklejki gwiazdki - 4 zł
Ogromny arkusz z naklejkami. A gwiazdki zawsze się przydają :D
zakupy kik naklejki gwiazdki

Papier do scrapbookingu - 6,99 zł
Bajeczne papiery, ujęły mnie :D
zakupy kik blok do scrapbookingu

Zestaw taśm klejących z brokatem - 4 zł
Na świąteczny czas najlepsze są brokatowe taśmy :D
zakupy kik zestaw taśm ozdobnych z brokatem

Drewniane choinki - 4 zł
Uwielbiam tego typu dekoracje, co widać w tym poście :) Szkoda, że nie było innych wzorów. Ale takich choinek nie mam, więc też dobrze.
zakupy kik drewniane choinki

Breloczek light box - 4 zł
Mam w domu dużą lampę tego typu i bardzo mi się podoba, więc skusiłam się na brelok. Mocno świeci, więc mi się przyda :) Może też być fajnym dodatkiem do prezentu.
zakupy kik breloczek lightbox
Uf, jeśli dotrwaliście do końca, to bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że znaleźliście coś dla siebie :)
Dajcie znać, co fajnego upolowaliście ostatnio :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz