sobota, 16 listopada 2019

Morski art journal

Morski art journal
Hej!
Dzisiejszy art journal powstał z mojej fascynacji morzem. Uwielbiam wszelką większą wodę, bo niesamowicie mnie relaksuje i pozwala na skupienie. Art journal robiłam przez kilka dni przed wyjazdem, a nad morzem zrobiłam mu małą sesję zdjęciową. Po powrocie stał się albumem na zdjęcia, które robiłam Instaxem. Na blogu zaprezentuję sam "podkład" pod zdjęcia ;) Journal ma niewiele stron, ale jest dość napakowany, między innymi drewnianymi elementami. Do jego zrobienia wykorzystałam farby, napisy z bloku z Action, naklejki, taśmy ozdobne, folię piankową oraz stemple. No i trochę wyobraźni :D

Oto i okładka, którą zrobiłam z materiału z Tigera. Świetnie mi tu się wpasował :) Nakleiłam go na okładkę po kalendarzu. Jest to materiał holo.
Morski art journal
W środku prezentuje się następująco. Króluje głównie niebieski.
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Morski art journal
Tak prezentuje się cały art journal, a właściwie podkład pod zdjęcia, do których często wracam. Fajnie jest je obejrzeć w takiej oprawie :D
Bardzo mi się spodobała idea takiego tematycznego art journala i jestem już w trakcie tworzenia kolejnego :)
A Wam jak się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz