sobota, 26 września 2020

Kosmiczne podkładki pod kubki DIY

Kosmiczne podkładki pod kubki DIY

Hej!

Miałam w domu podkładki korkowe, takie zwykłe, okrągłe, idealne pod kubki. Pomyślałam, że bez sensu, żeby były takie smutne i korkowe. Bardzo lubię motyw kosmosu, więc chwyciłam za farbki i zrobiłam sobie totalnie kosmiczne podkładki :D

Kosmiczne podkładki pod kubki DIY
Do malowania kosmosów i galaktyk używam gąbki oraz szczoteczki do zębów. Jak dla mnie daje to najlepszy efekt. Gąbką nabieram sobie farbki i stempluję powierzchnię, a jak to już wyschnie, to wtedy dodaję trochę białego za pomocą szczoteczki do zębów. I tyle, prosty kosmosik gotowy :)
Kosmiczne podkładki pod kubki DIY
Stworzyłam tych podkładek w sumie chyba z 10, no bo trzeba się podzielić wielkim dziełem :D No i podkładki bardzo się przydają, a ja ostatnio nie miałam żadnych.
Kosmiczne podkładki pod kubki DIY

Teraz można poczuć się jak w kosmosie pijąc ulubiony napitek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz