piątek, 11 września 2020

Morskie lustro DIY

 Morskie lustro DIY

Hej!

Pomysł na takie lustro przyszedł mi do głowy przez przypadek. W odmętach mojego apartamentu znalazłam lustrzaną podstawkę pod świeczkę. A że nigdy nie używałam jej zgodnie z przeznaczeniem, to pomyślałam, że przerobię ją na lusterko do łazienki. Na brzegach tej podstawki były naklejone kryształki, które odlepiłam. Pozostałą warstwę kleju usunęłam olejkiem pomarańczowym, od razu zeszło. Taki dobry patent :D

Następnie chwyciłam klej na gorąco oraz muszelki. Ponaklejałam to wokół lusterka i gotowe. Oto moje nowe lustereczko do łazienki:

Morskie lustro DIY
Lustro przykleiłam jakimś przylepcem Pattex. Nigdy z tego nie korzystałam, mam nadzieję, że nie odpadnie :D
Morskie lustro DIY
Jak już wspomniałam wyżej, lustro zagościło w mojej morskiej łazience. Pasuje idealnie :D To w sumie jedyne pomieszczenie w domu, w którym jest określony styl. Taką miałam ochotę parę lat temu i o dziwo mi się nie znudziło. Co jakiś czas coś dokupuję, albo coś zmieniam. No, i staram się też nie przesadzać z dodatkami, bo jednak co za dużo, to nie zdrowo :D
Morskie lustro DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz