środa, 2 września 2020

Morska bawełniana torba

 

Morska bawełniana torba

Hej!

Ja jak zwykle idealnie strzelam się z postem... Wakacje się skończyły, a ja tu wyjeżdżam z torbą w morskim stylu. Cóż, cała ja :D Ale totalnie zapomniałam o zdjęciach tej torby. Zrobiłam ją już jakiś czas temu. No co jak co, ale torby bawełniane to ja bardzo lubię. Zresztą, to widać na blogu :D Lubię je też w jakiś sposób przerabiać. Tym razem zdecydowałam się na motywy plażowe i morskie. Wszystko przez szablon, który kupiłam na Allegro (ale szablony są dostępne w Action). Bardzo mi się spodobał. I postanowiłam go użyć. No bo czemu nie? :D Ja bazgrolę jak kura pazurem, a chciałam i napisy porobić. I jeden napis znalazł się z jednej strony. Są też fale i muszle:

Morska bawełniana torba

A z drugiej strony też jest napis, ale i znalazło się miejsce dla palemki. Ach, byłoby miło posiedzieć sobie pod taką palemką i popatrzeć na bezkres wody :)

Morska bawełniana torba
Torbę malowałam farbami akrylowymi, jak zwykle :) A na temat malowania po tkaninach powstał post, który cieszy się dużym powodzeniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz