piątek, 22 lipca 2022

Torebka w kwiaty DIY | Przeróbka torebki z lumpeksu

torebka w kwiaty diy zrób to sam szydełkowe kwiaty przeróbka torebki z lumpeksu second handu koszyk na plażę
Hej!
Nowe torebki dostępne w sklepach to dla mnie (w większości) nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Na dodatek, już w sklepach wyglądają dziadowsko, jakby miały się za chwilę rozpaść. A jak się kupi, to zazwyczaj długo nie wytrzymują i faktycznie się rozpadają. Dlatego bardzo lubię kupować torebki w lumpeksie. Czasem się trafi coś tak fajnego i jeszcze w takiej cenie, że człowiek aż się cieszy z tej małej przyjemności. A z drugiej strony, zdarza mi się kupować nie perełki, a coś do przerobienia i robię to z pełną świadomością (ja naprawię niemal wszystko... :D). Tak było w przypadku dużej torebki idealnej na plażę, piknik, spacer, a nawet zakupy. Okazała się idealną bazą do przeróbki :) 
torebka w kwiaty diy zrób to sam szydełkowe kwiaty przeróbka torebki z lumpeksu second handu koszyk na plażę
Zaczęłam od rzeczy banalnej, bo przefarbowałam rączki. Nie wyglądały zbyt zachęcająco, więc wzięłam barwnik pistacjowy Biel i Kolor. Wyszedł zielony, bo dałam mało wody - miałam niewiele rzeczy do farbowania. O tyle fajnie, że rączki to łatwe do rozwiązania sznurki, także nie było żadnego problemu, żeby je oddzielić od torebki.
torebka w kwiaty diy zrób to sam szydełkowe kwiaty przeróbka torebki z lumpeksu second handu koszyk na plażę
Już w lumpeksie wiedziałam, co ja zrobię z tą torebką. Naszło mnie niedawno na szydełkowe kwiaty i nie jest to ani pierwszy, ani ostatni projekt tego typu, także być może jeszcze coś pokażę na blogu :) Zabrałam się do pracy i przykleiłam kwiaty wykonane przeze mnie szydełkiem. Użyłam niezawodnego i wspaniałego kleju na gorąco.  I tak oto mam łąkę na torebce :) A swoją drogą robiłam już coś podobnego - tutaj kwiaty na koszyku. No, ale torebek w kwiaty nigdy dość ;)
torebka w kwiaty diy zrób to sam szydełkowe kwiaty przeróbka torebki z lumpeksu second handu koszyk na plażę
I tak prezentuje się skończona torebka. Niech żyje kolor ;)
torebka w kwiaty diy zrób to sam szydełkowe kwiaty przeróbka torebki z lumpeksu second handu koszyk na plażę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz