poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Inspiracje #3 | Kalendarz z Biedronki, Moje Smaki Życia, Galeria Saska

Hej!
Dawno nie było postu z jakimiś inspiracjami, dlatego dziś się poprawię :) Będzie to pomieszanie  z przeglądem prasy i chwalipięctwem, żeby nie robić oddzielnych notek.
Dzisiaj rano wybrałam się do Biedronki obejrzeć kalendarze szkolne. Nie miałam zamiaru kupować, jednak dałam się skusić. Wszystko za sprawą wzoru. Nie mogłam się opanować, kalendarz wpadł do koszyka:
 W środku znajdują się różne cytaty:
 Są też obrazki :D
 I dobre rady:
 Tak się prezentują całe strony:
 A tak notes na końcu:
 Na końcu są jeszcze mapy:
Kalendarz zdecydowanie cieszy oko! Chociaż do szkoły nie chodzę, to dałam się skusić ze względu na fajny design. Będę miała gdzie bazgrolić :) Kalendarz kosztuje 18.99 zł i można go kupić od dziś w Biedronkach.

Będąc w Biedronce chwyciłam też ulubiony magazyn Smaki Życia. Lubię do niego zaglądać ze względu na fajne przepisy :)
Lubię też dział "Dom i ogród". Jest krótki poradnik, jak robić różyczki z liści (Smaki Życia, nr 9 (34) wrzesień 2015, str. 118):
Od jakiegoś czasu zachwycam się takimi kwietnikami (Smaki Życia, nr 9 (34) wrzesień 2015, str. 120):
W magazynie jest dużo przepisów inspirowanych kuchnią włoską i już nie mogę się doczekać, aż coś wypróbuję. Chyba w końcu upiekę domową pizzę :D

Na płocie Ogrodu Saskiego w Lublinie pojawiła się nowa wystawa. Tym razem można oglądać prace fotografa Andrzeja Różyckiego:
Jak dla mnie jest to świetny pomysł z umieszczaniem prac na płocie przy jednej z głównych ulic. Nawet zabiegany człowiek może chociaż na chwilę zetknąć się ze sztuką :) Ja z wielką chęcią oglądam poszczególne wystawy, a najbardziej lubię przejść się z kolegą i omówić każdą pracę z osobna. Zazwyczaj zaczynamy od końca, nie znamy autora, tytułu, kontekstu. Tworzymy ciekawe interpretacje :D
Swoją drogą ostatnio mam tyyyyle pomysłów w głowie, że chodzę jak nakręcona. Pomysłów coraz więcej, piniędzy coraz mniej, haha :D Mam super pomysł na łazienkę w mojej chałupie i już się nie mogę doczekać, aż w końcu ją zrobię. Trochę to potrwa, ale warto będzie czekać :D A poza dochodzą mnie słuchy, że inspiruję ludzi (wow!!!), więc nic tylko się cieszyć :)

pozdrawiam! :*


6 komentarzy:

  1. Kalendarz bardzo ciekawy. Szkoda, że ja już jakiś tam mam i go używam :P
    Ciekawa jestem Twojego pomysłu na łazienkę. Koniecznie się pochwal!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten kalendarz!

    Uuuu, remonty - jestem w temacie i czekam na łazienkę hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kupiłam ten kalendarz (mój jest w azteckie wzory) i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde ciekawy ten kalendarz jako główna kalendarzomaniaczka muszę to przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kalendarz z minnie.z Tesco.zobaczysz mój kanał na YT Julcz inggg

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kalendarz z minnie.z Tesco.zobaczysz mój kanał na YT Julcz inggg

    OdpowiedzUsuń