czwartek, 10 września 2015

Opakowania na prezenty DIY

Hej!
Zapraszam Was dzisiaj na proste DIY. Pokażę Wam, jak z papieru śniadaniowego zrobić opakowania na prezenty. W moim przypadku będą to opakowki na biżuterię :)

Co będzie potrzebne?
-papier śniadaniowy
-stemple
-klej
-nożyczki
-papier samoprzylepny lub naklejki


Zaczynamy od stemplowania papieru. Wybieramy odpowiednią pieczątkę, kolor tuszu i stemplujemy :)


 Następnie odcinamy trochę papieru i składamy na pół:

Robimy "zakładki" i smarujemy je klejem. Ja wspomogłam się pędzelkiem.

Sklejamy papier i odcinamy zbyt długie fragmenty:

Na koniec pakujemy prezent, naklejamy papier samoprzylepny lub naklejkę i gotowe :)

Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba. Opakowania są proste i szybkie do zrobienia, więc każdy sobie z tym poradzi :)

 A na koniec całuski od Lesia :)
 pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, podobne do opakowań od minti w sumie :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opakowanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, z wielką radością wykorzystam go u siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, genialne w swojej prostocie. ja produkuje opakowania kartonowe więc wiem co mówię

    OdpowiedzUsuń