piątek, 8 stycznia 2016

Walentynkowe podkładki pod kubki

Hej!
W Święta dostałam od Mamy "Album splotów szydełkowych" autorstwa Ireny Koteckiej. Kiedy przeglądałam książkę, w oko wpadł mi wzór nr 5 "słupkowo-ażurowy", który skojarzył mi się z serduszkami. Akurat planowałam zrobienie podkładek pod kubki, więc postanowiłam wykorzystać wzór i stworzyć podkładki walentynkowe. Oto i one:

Przyznam szczerze, że razem z narzeczonym nie obchodzimy tego święta, a takie podkładki mogą służyć cały rok :)
Jak Wam się podobają podkładki? Świętujecie Walentynki? :D

10 komentarzy:

  1. Masz racje, takie podkładki pięknie się będą prezentować cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ja w sumie nie obchodzę, ale lubię robić wszystko z motywem serc i różnorakie serca więc z okazji Walentynek dużo tworzę pod tym kątem - mam pretekst :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :) cały rok powinien być jak walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki są spoko same w sobie, ale te tłumy ludzi w kinach, restauracjach itp odstraszają od wyjścia z domu!
    a podkładki bardzo ładne rzeczywiście nie tylko na walentynki, ale i na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie mam nic do Walentynek, ale w ostatnich latach zawsze jestem cały dzień w pracy więc nie mam kiedy ich świętować:) Podkładki bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są urocze,a walentynki obchodzi się każdego dnia aby zawsze pamiętać o bliskiej osobie a nie raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, że mogą służyć cały rok :) Bardzo ładnie Ci wyszły. Prezent od mamy przyda Ci się na pewno wielokrotnie :)
    Pozdrawiam ciepło i weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń