niedziela, 18 grudnia 2016

Świątecznie

Hej!
Jak dla mnie czas leci zdecydowanie za szybko. Ani się obejrzałam, a już jest niecały tydzień do Wigilii :O Dobrze, że zaczęłam tworzyć dekoracje już w październiku, bo założę się, że inaczej to obudziłabym się z ręką w nocniku. Trochę rzeczy zrobiłam, trochę kupiłam, trochę wyciągnęłam z zeszłych lat. I dlatego dzisiaj zapraszam Was na post ze zdjęciami moich dekoracji. Tekstu będzie dziś minimum :)
Uwielbiam renifery :)
 Uprzedzając komentarze - jeszcze nie krochmaliłam.
Nie umiem szyć, ale szycie takich małych pierdółek sprawia mi dużo radości. Może nie są zbyt piękne, ale mnie się podobają :)
 W ramce też trza coś pozmieniać :D
Panda, którą kiedyś dostałam od Ani w ramach wymianki:
Choinki nie pokazuję, bo jeszcze nie udało mi się zrobić jakiegoś fajnego zdjęcia. Co prawda jest mała, ale najważniejsze, że jest :) Ozdoby na nią wydłubałam sama.
Jak tam u Was przygotowania do Świąt? :)

6 komentarzy:

  1. Piękne, świąteczne dekoracje zdobią Twoje mieszkanie :) Dekoracje na drewnianym pniaczku są obłędne.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jesteś już gotowa na Święta :) Renifery wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale masz tych dekoracji świątecznych:) Ja lubię jak jest ich tak dużo i czuć wtedy atmosferę świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wszystko wygląda :). Ja wczoraj wyciągnęłam moje 7 kartonów i teraz grasuje po moim domu cała armia reniferów, mikołajów i bałwanów :D. Choinkę ubiorę we czwartek, ale szczerze mówiąc już się nie mogę doczekać :).

    OdpowiedzUsuń
  5. święta pełną parą. Wszystkie ozdoby są cudne :)

    OdpowiedzUsuń