środa, 20 grudnia 2017

Brokatowa ramka DIY

Hej!
Uwielbiam brokat i wszystko, co się błyszczy. Przed Bożym Narodzeniem w sklepach pojawia się sporo błyszczących pierdółek - nic tylko brać! :D Przez te wszelkie błyski z wystaw sklepowych, wpadł mi wczoraj pomysł na brokatową ramkę. A że wszystko do jej zrobienia miałam w domu, przystąpiłam do pracy.
Co będzie potrzebne?
-drewniana ramka na zdjęcia
-sypki brokat
-klej magiczny
-pędzelek i pojemnik
Wyjmujemy wszystko z ramki i przejeżdżamy papierem ściernym.
W pojemniku mieszamy klej oraz brokat. I zaczynamy zabawę - nakładamy mieszankę na ramkę:
Cierpliwie paciamy. Nie warto przejmować się tym, że klej jest biały. Po wyschnięciu staje się przezroczysty i w roli głównej jest już brokat :)
Nakładamy kilka warstw i zostawiamy do wyschnięcia. Oto i moja ramka - niestety, nie umiałam uchwycić na zdjęciu tego, jak pięknie błyszczy. Na żywo wygląda bosko i pięknie się mieni :)
Ostatnio na blogu Basi Koy znalazłam świetny pomysł na poroże w ramie, więc postanowiłam to zgapić :D Przykleiłam renifera/łosia/czy co to jest na metaliczną kartkę i wsadziłam do ramki:
Jak Wam się podoba? :)

3 komentarze: