niedziela, 17 grudnia 2017

Szybkie bombki DIY

Hej!
Dzisiaj mam dla Was propozycję na zrobienie bombek "last minute". Wykonanie tych trzech propozycji zajęło mi niecałe dziesięć minut, a efekt jest całkiem niezły :) Do tego możecie je zrobić razem z dziećmi, a to gwarantuje super zabawę :)
Bombka z szyszkami i śniegiem
Co będzie potrzebne?
-przeźroczysta bombka
-sztuczny śnieg (do kupienia m.in. w Pepco za piątaka)
-szyszki
-różne ozdóbki
-klej na gorąco
Na brzegu połówki bombki przyklejamy szyszki:
Ładujemy ozdoby. Ja zdecydowałam się na druciki z kuleczkami, ale możecie tu włożyć co tylko chcecie:
Sypiemy śnieżek:
Zamykamy bombkę:
Potrząsamy i gotowe! :)
Bombka z pomponami
Co będzie potrzebne?
-przezroczysta bombka
-pompony
Pakujemy pompony do jednej połówki:
Zamykamy i gotowe! :)
Bombka z cekinami i brokatem
Co będzie potrzebne?
-przezroczysta bombka
-cekiny
-brokat
-sztuczny śnieg
Do połówki sypiemy wybrane ozdoby:
Zamykamy, potrząsamy i gotowe! :)
Na koniec montujemy sznurek lub tasiemkę i możemy wieszać bombki na choince :)
Ja w końcu zdecydowałam się ubrać choinkę. Zawiesiłam też świeżo zrobione bombki:
Niemal wszystkie ozdoby na choinkę zrobiłam sama, większość mam już od roku. Tak oto prezentuje się moja choinka w całości:
Jak Wam się podobają takie bombki? Robicie ozdoby na choinkę sami czy wolicie kupić? :)

4 komentarze:

  1. Fajne :). Moja choinka od kilku lat dźwiga moją twórczość, ale jakoś daje radę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na bombki. Pompony są super :) Masz bardzo fajną i uroczą choinkę :)
    Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje! Jest już u Ciebie bardzo świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń