niedziela, 9 września 2018

Jesienne koszyki

Hej!
Szydełkowe koszyki szturmem zdobyły mój dom. Są idealne do przechowywania niemal wszystkiego - służą mi głównie jako organizery w łazience, do trzymania biżuterii i pierdółek potrzebnych przy tworzeniu. Mam ich całkiem sporo, chociaż niektóre już się zużyły. Ale nie ograniczam się i tworzę kolejne, bo dlaczego nie ;) Zawsze znajdzie się coś, co można do nich wsadzić. Poza tym tak jak wspomniałam - koszyki też się zużywają i niszczą, więc jest spora rotacja :D
Bardzo lubię je robić i ozdabiać.Właśnie to ozdabianie jest super, bo wtedy można uwolnić wodze fantazji i zrobić coś naprawdę fajnego. Tym razem wzięło mnie na koszyki jesienne. Jesień zbliża się wielkimi krokami, a poza tym kupiłam w Action kilka ozdóbek właśnie w klimacie tej pory roku.
I tak powstał iście jesienny żółty koszyk w kolorowe liście. Baaaardzo mi się podoba, chyba ze względu na to połączenie kolorystyczne.
Zrobiłam jeszcze jeden koszyk, tym razem granatowy i nieco wyższy. Powstał po to, by przechowywać ściereczki i w tej roli sprawdza się doskonale. Ozdobiłam go metalowym liściem oraz drewnianymi elementami w postaci wiewiórki i ptaka.
Będę ich używać (tak jak pozostałych koszyków) przez cały rok, nie zamierzam ich chować po jesieni :D
Jak Wam się podobają? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz