poniedziałek, 10 września 2018

Pasek do torebki w stylu Balenciagi | Jak przedłużyć pasek do torebki

Hej!
Jakiś czas temu rzuciła mi się w oczy torebka Balenciaga. Sama torebka aż tak mi się nie spodobała, za to oczy zabłyszczały mi do paska. Oczywiście nie miałam zamiaru kupować torby, bo widuję ładniejsze i zdecydowanie tańsze (ta od Balenciagi kosztuje jedynie 1390 euro).

Postanowiłam zrobić sobie podobny pasek, a co :D

Co będzie potrzebne?
-pasek do spodni
-przyrząd do robienia oczek
-metalowe kółko (np. ze starej torebki)
-łańcuszek
-karabińczyki z kółkiem do montażu
-śrubka z nakrętką
-zawieszki, koraliki itp.
Składamy jeden koniec paska i przyrządem do robienia oczek robimy dziurki na śrubkę. Zanim je wkręcimy, montujemy kółko. Następnie w dziurkę wkręcamy śrubkę i montujemy nakrętkę.
Do kółka zaczepiamy kawałek łańcucha. To, jak ma być długi, to już Wasza decyzja. W ten właśnie sposób przedłużymy pasek.
Na łańcuchu montujemy zawieszki, koraliki i co tam jeszcze mamy. Ja swoje zawieszki pozyskałam z torebek z lumpeksu. Polecam - za 1 zł można zdobyć pierdyliard takowych :D
Totalnie się nie ograniczałam, ma być na bogato :D
Na końcu łańcucha montujemy karabińczyk:
Na drugim końcu paska robimy dziurki jak na samym początku (chyba, że już mamy takowe - wtedy możemy pominąć ten krok).
Montujemy karabińczyk, a następnie w dziurkę wkręcamy śrubkę i nakrętkę.
Pasek jest gotowy! :)
Można zamontować go do torebki :)
Takim oto sposobem mamy modny pasek, a do tego tani! W moim przypadku za użyte materiały dałam mniej niż 5 zł :)
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz