sobota, 8 września 2018

Ozdobny domek z Action

Hej!
Action to jeden z moich ulubionych sklepów. Jest tam cała masa rzeczy do domu, do rękodzieła/DIY, do ogrodu, kosmetyków i jeszcze innych. Rzadko tam bywam, bo jednak do najbliższego Action mam jakieś 500 kilometrów. Ale jak już tam wbiję, wypełniam koszyk po brzegi i zawsze znajdę tam coś fajnego. Podczas ostatniej wizyty w Action kupiłam między innymi taki oto domek ze sklejki do samodzielnego złożenia i ozdobienia. Kosztował niecałe 12 złotych.
 Zestaw zawiera konstrukcję domku, ozdobne papiery oraz klej z pędzelkiem.
Tak to wyglądało po wyjęciu z pudełka:
Powiem szczerze, że fantastycznie mi się tworzyło ten domek. Wszystkie elementy domku były dobrze spasowane, natomiast elementy dekoracyjne łatwo wyrywały się z papieru. Wszystko przykleiłam klejem magicznym, nie używałam kleju z zestawu. Tak prezentuje się domek po skończeniu:
Nie wykorzystałam wszystkich elementów, zrezygnowałam z otwarcia w jednej półeczce.
Domek stoi u mnie na biurku. Trzymam na nim duperelki, których używam przy projektach. Jest bardzo pomocny w tych kwestiach :D
Jak Wam się podoba taki domek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz