sobota, 22 września 2018

Szydełkowa opaska na głowę

Hej!
Całkiem niedawno miałam udane łowy w lumpeksie i w moje łapki wpadły dwie urocze włóczki:
Od czasu do czasu udaje mi się znaleźć w lumpeksie coś godnego uwagi.I tak było w przypadku tych włóczek :D Z tej ciemniejszej od razu chciałam zrobić czapkę, jednak było jej zdecydowanie za mało. Nie chciałam nic kombinować i łączyć jej z czymś innym, toteż zdecydowałam się zrobić opaskę na chłodniejsze dni bez śniegu - zimne dni zbliżają się nieuchronnie :( Opaski nie mam żadnej, a taki element ubioru pozwoli mi na ochronę uszu oraz na niepsucie fryzury.
Zrobiłam zwykłą opaskę, nie chciałam żadnego wzoru, bo sama włóczka wygląda dobrze i nie trzeba jej niczym podrasowywać.
Dodałam jedynie guziczek - mordę kotka, żeby jakoś rozweselić opaskę:


Lubicie opaski na głowę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz