niedziela, 1 grudnia 2019

Torba prezentowa DIY

Torba prezentowa DIY torebka na wino
Hej!
Nastał już grudzień, a więc sporo osób myśli już o prezentach i ich pakowaniu. Ja już mam to za sobą - prezenty kupiłam już w październiku (a może i we wrześniu) i mam je już zapakowane. Nie muszę rozmyślać nad prezentami, co bardzo mnie cieszy. Lubię sobie tak rozkładać wydatki.
Jakiś czas temu pokazywałam Wam materiałowe torby, które kupiłam w TEDi. Uznałam, że będą fajne jako opakowanie właśnie na prezent. Ja wybrałam takie podłużne - będą idealne na butelkę alkoholu, ale nie tylko, bo można włożyć tu butelkę soku czy innego napoju, który lubi obdarowywany. Żeby torebka nie była taka smutna, postanowiłam dodać coś od siebie :D

Co będzie potrzebne?
-torba materiałowa
-farby lub mazaki do tkanin / farby akrylowe
-pędzle
-żelazko i papier do pieczenia
-kartka lub gazeta
Torba prezentowa DIY torebka na wino
Bierzemy torbę i wkładamy do środka kawałek papieru lub gazety, żeby farba nie przebiła na drugą stronę. I malujemy! Możemy to zrobić farbami lub mazakami do tkanin, ja malowałam farbami akrylowymi (więcej o malowaniu na tkaninach tutaj). Z racji tego, że ja planuję podarować w tej torbie winiacza, zrobiłam napis (od szablonu). Wokół napisu porobiłam kolorowe kropki.
Torba prezentowa DIY torebka na wino
Z tyłu też zrobiłam dużo kropek :D Kiedy farba wyschła, położyłam na torbie papier do pieczenia (może być kartka zwykłego papieru) i zaprasowałam, by utrwalić napis. Gotowe :)
Torba prezentowa DIY torebka na wino
Jak Wam się podoba taka torba? W co lubicie pakować prezenty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz