sobota, 14 grudnia 2019

Bombki z foremek DIY

Bombki z foremek DIY
Hej!
Dzisiaj kolejny pomysł na szybkie bombki. Pomysł na nie przyszedł mi do głowy na początku tego roku, kiedy to zobaczyłam foremki do ciastek na wyprzedaży za grosze. Oczywiście nie trzeba specjalnie kupować foremek, można wykorzystać te, które mamy w domu.

Co będzie potrzebne?
-foremki do ciastek
-sznurek
-farba w spreju (opcjonalnie)
-mini wiertarka (opcjonalnie)
Bombki z foremek DIY

Ja zaczęłam od pomalowania foremek farbą w spreju, ale nie trzeba tego robić.
Bombki z foremek DIY

Następnie wywierciłam małe dziurki. Ten krok również można pominąć :)
Bombki z foremek DIY

Na koniec montujemy sznurek. Jeśli nie robiliśmy dziurki, to po prostu zawiązujemy sznurek na foremce. I gotowe :)
Bombki z foremek DIY
Bombki z foremek DIY
Bombki z foremek DIY
Jak Wam się podobają takie bombki? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz