sobota, 7 grudnia 2019

Wieniec z szyszek DIY

Wieniec z szyszek DIY
Hej!
Dzisiaj pokażę Wam, jak zrobić ozdobny wieniec z szyszek, który może być ozdobą wnętrza (ale nie tylko!). Zapraszam na tutorial :)

Co będzie potrzebne?
-szyszki
-styropianowa obręcz lub wianek wiklinowy
-ozdobne jagody, kuleczki, gwiazdki, śnieżynki, gałązki - wedle uznania
-klej na gorąco
Wieniec z szyszek DIY
Ja ogólnie zrobiłam dwa wianki. Pierwszy z nich tworzyłam na styropianowej obręczy, więc jeśli też korzystacie z takiej bazy, owińcie czymś styropian. Ja użyłam jutowej taśmy, ale może to być kawałek materiału, czy taśma papierowa.
Wieniec z szyszek DIY
Następnie kleimy szyszki. Ja zbierałam je od wiosny właśnie z taką myślą, że użyję ich do tworzenia wianków :D
Wieniec z szyszek DIY
Doklejamy ozdoby. Ja wybrałam ozdobne jeżyny i czerwone kulki. Dokleiłam też gałązkę. Ten będzie dla mnie.
Wieniec z szyszek DIY
 Zrobiłam też drugi wianek, nieco bogatszy. Wiadomo, że dla Mamy :D Ten jest na wiklinowej bazie.
Wieniec z szyszek DIY
I oba wianki. Mój już sobie leży na komodzie, w środku umieściłam świeczkę. Wygląda świetnie! A co najważniejsze, może sobie leżeć całą zimę, bo nie jest typowo świąteczny :)
Wieniec z szyszek DIY
Jak Wam się podobają wianki z szyszek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz