wtorek, 10 grudnia 2019

Ozdobna choinka DIY

Ozdobna choinka DIY
Hej!
Choinka to nieodłączny element dekoracji świątecznych. Małe, duże, z różnymi bombkami, ozdobami, światełkami. Ja dzisiaj chcę pokazać, jak ozdobiłam zwykłą, małą choinkę dostępną w Pepco za grosze. Jest niewielka, więc zmieści się w każdym mieszkaniu lub domu, będzie też dobra do biura. Ja kupiłam ją za 5 zł (chyba czegoś jej brakowało, więc została przeceniona), a jej cena regularna to 8 zł.

Co będzie potrzebne?
-mała choinka
-ozdoby: np. małe drewniane elementy, gwiazdki, szyszki, różne inne dekoracje
-klej na gorąco
-łańcuch, światełka (opcjonalnie)
Ozdobna choinka DIY
Ozdobna choinka DIY
Dobieramy ozdoby i przyklejamy klejem na gorąco. To cała filozofia :D Ja dobrałam ozdoby z Tigera (kupiłam w zeszłym roku), prezenty z Aliexpress, gwiazdki z Pepco i drewniane elementy z Action. Możemy dodać światełka, łańcuch, włosy anielskie.
Ozdobna choinka DIY
Gotowa choinka:
Ozdobna choinka DIY
Ozdobna choinka DIY
Ozdobna choinka DIY
Ozdobna choinka DIY
Ozdobna choinka DIY
I tak ze zwykłej choineczki mam fajną ozdobę, która bez problemu się mieści. Do tego nie wymaga składania, nakładania ozdób, potem zdejmowania tego wszystkiego. Jest bardzo praktyczna i mi się to podoba :)

A Wy co myślicie o takich choinkach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz