wtorek, 31 grudnia 2019

NEONart Lublin

NEONart Lublin centrum spotkania kultur
Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam neony. Dlatego bardzo ucieszyła mnie wystawa w Centrum Spotkania Kultur "NEONart Lublin", na której można zobaczyć 13 prac artystów z całej Polski. Jej tematem są neony inspirowane Lublinem. Swego czasu neonów w Lublinie było aż 300, a swoją świetność miały głównie w okresie PRL.
Jak już wspomniałam wyżej, do obejrzenia jest 13 neonów. Wiadomo na pewno, że 3 z nich pojawią się w mieście. Jednym z nich będzie ten niżej:
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
 Poniżej kilka neonów z wystawy:
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
NEONart Lublin centrum spotkania kultur
A oto plan wystawy. Przyda się znajomość budynku :D Wystawa jest dostępna do końca lutego.
Jak dla mnie te neony są rewelacyjne. Wyczytałam też, że sam projekt "NEONart" potrwa trzy lata i możliwe, że powstaną jeszcze kolejne prace. I kto wie, może oprócz trzech neonów, w mieście pojawią się pozostałe. Mnie bardzo ucieszyłby ten z Cebularzem :D

Podobają Wam się neony?

P.S. Z racji tego, że jest to ostatni wpis w tym roku, życzę Wam kreatywnego roku 2020! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz