czwartek, 19 grudnia 2019

Śnieżynka DIY

Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Hej!
W dzieciństwie uwielbiałam oglądać płatki śniegu. Każda śnieżynka była wyjątkowa, a ja wpatrywałam się w nie jak zaczarowana. Dlatego kiedy w sklepie To Tu zobaczyłam lampkę w kształcie śnieżynki, nie mogłam się powstrzymać przed zakupem.
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Zestaw składający się ze śnieżynki i lampek kosztował 5 zł.
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Przyznam szczerze, że nie przyjrzałam się tej śnieżynce w sklepie, ale w sumie i tak niewiele by mi to dało, bo ze względu na kiepskie oświetlenie nie zobaczyłabym, że jest średniej jakości.
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Śnieżynka jest papierowa i ogólnie dobrze się trzyma, ale klej jest mocno widoczny i to najbardziej mnie rozczarowało.
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Bardzo było mi trudno powtykać te lampki do dziur. Musiałam trochę kombinować, ale jakoś to się udało.
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
W ciemności (i w oddali) lampka śnieżynka wygląda zdecydowanie lepiej, nie widać tego okropnego kleju :D
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Śnieżynka DIY gwiazdka lampka
Śnieżynkę można oczywiście ozdobić wedle własnych upodobań, ale ja dałam sobie spokój. Tak czy siak, nie udałoby mi się ukryć kleju. Zestaw warto kupić dla samych lampek, bo 5 zł to dobra cena. Jak macie sklepy To Tu gdzieś w pobliżu, to fajnie czasem tam wstąpić, ja znajduję tam super rzeczy do DIY w śmiesznych cenach.
Co do samej śnieżynki - ta ozdoba nie należy do najpiękniejszych, ale tak jak już wyżej wspomniałam, w ciemności wygląda całkiem ok :)

Jak Wam się podoba taka ozdóbka? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz