poniedziałek, 30 grudnia 2019

Grudniowe zakupy: Action, Pepco, TEDi

Grudniowe zakupy: Action, Pepco, TEDi
Hej!
Grudzień się kończy, a więc czas na zakuposki na blogu. Posty zakupowe cieszą się niesłabnącą popularnością, a dzisiaj pokażę zakupy z 3 sklepów.

Action

Zestaw do dekoracji -3,19 zł
Polowałam na nie już jakiś czas i dopiero teraz udało mi się je nabyć. Gdyby ktoś szukał, są na dziale z rzeczami na imprezę.
zakupy action zestaw dekoracyjny decotime
zakupy action zestaw dekoracyjny decotime

Akrylowe farby w spreju - 7,69 zł
Mój hit. Miałam je już jakiś czas temu, a potem długo ich nie było. Są absolutnie świetne.
zakupy action akrylowe farby w sprayu

Blok z elementami - 6,39 zł
Kolejny zestaw do dekoracji, tym razem kwiaty grają główną rolę.
zakupy action blok z elementami 3D kwiaty

Blok welinowy - 6,39 zł
Mam inną wersję tego bloku z cytatami i bardzo mi się przydaje do różnych prac. Fajnie, że znowu udało mi się go kupić :D
zakupy action blok welinowy z cytatami vellum quotes

Futrzane naklejki - 3,39 zł
Lubię motywy zwierzęce i wszelkie miękkie futerka :D Nie mogłam się oprzeć :D
zakupy action naklejki futro zwierzęce wzory

Stemple świąteczne z wykrojnikiem - 4,25 zł; Stemple z bloczkiem akrylowym - 3,99 zł
Podczas ostatniej wizyty w Action polowałam głównie na stemple, ale niewiele kupiłam. Tym razem znalazłam fajne wzory.
zakupy action Stemple świąteczne z wykrojnikiem  Stemple z bloczkiem akrylowym

Stemple akrylowe - 3,10 zł
I jeszcze jedna porcja stempli :D
zakupy action stemple akrylowe

Zestaw pędzli dla dzieci - 4,29 zł
Lubię zwłaszcza te gąbczaste. Zresztą, pędzli nigdy dość.
zakupy action zestaw pędzli dla dzieci

Paleta malarska - 1,59 zł
Moja paleta kończy żywot, więc postanowiłam nabyć kolejną. W Action zdecydowanie warto - ze względu na cenę.
zakupy action paleta malarska

Organizer - 3,39 zł
Bardzo fajna rzecz, a najbardziej podoba mi się to, że notesy w środku można wymieniać. I można ten organizer mieć na wieczność (no, dopóki okładka się nie rozpadnie) :D
zakupy action organizer z gumką

Drewniana pieczątka - 2,15 zł
Bardzo spodobał mi się napis :)
zakupy action drewniana pieczątka

Zestaw pędzli w etui - 16,49 zł
To taki prezent ode mnie dla mnie pod choinkę :D
zakupy action zestaw pędzli w etui

Pepco

Termos renifer - 14,99 zł
W Pepco ruszyły wyprzedaże i cieszę się, że udało mi się kupić termos reniferowy. Spodobał mi się już wcześniej, ale 30 zł za pojemność 320 ml to tak średnio. Cena 15 zł jest nieco znośniejsza :D
zakupy pepco termos renifer

Świecący domek ceramiczny - 2,99 zł
Lubię takie świecące ozdoby, a ten domek jest uroczy.
zakupy pepco domek ceramiczny led

Świeczka - 4,99 zł
Och, jak ja lubię świece :D U mnie świeczek nigdy dość.
zakupy pepco świeczka

TEDi

Farby - 5 zł (konfetti), 4 zł (pozostałe)
Farby z TEDi bardzo polubiłam i często je kupuję. Nowością dla mnie są te metaliczne oraz konfetti. Pierwsze wrażenie jest pozytywne, farby są dobre :)
zakupy TEDi farba konfetti akrylowa metaliczna tempera

Zawieszka łapacz snów - 5 zł
Chciałam mieć kiedyś taki naszyjnik i teraz bez problemu sobie go zrobię :D
zakupy TEDi zawieszka łapacz snów

Stemple literki - 10,50 zł
Mam już jeden zestaw literek z Tigera, a teraz postanowiłam wypróbować te. Planuję jeszcze kupić zestaw dużych :)
zakupy TEDi stemple literki

Klej - 4 zł
Tego typu kleje u mnie idą jak woda. Tego z TEDi nie miałam, także najpierw test :D
zakupy TEDi klej PVA

Mini budki dla ptaków - 2,50 zł
Kupiłam je z myślą o Mamie - była zachwycona :D
zakupy TEDi ozdobne budki dla ptaków
zakupy TEDi ozdobne budki dla ptaków

Zestaw papierów - 10 zł 
Zachwyciłam się nimi w sklepie. Jak dla mnie są cudne :)
zakupy TEDi zestaw papierów

Zestaw do zrobienia breloczków - 4 zł
Kiedyś już robiłam breloczki, a że lubię to robić, to kupiłam taki oto zestaw. Można sobie napaciać, co się chce :D
zakupy TEDi zestaw do robienia breloków

Złote płatki - 4 zł
Chciałam mieć coś takiego i udało mi się trafić. Planuję jeszcze nabyć inne kolory :D
zakupy TEDi złote płatki

Ozdobne wisienki - 4 zł
Gdy je zobaczyłam, od razu wiedziałam, że będą idealne do jednego z projektów. Niedługo pokażę, co wyszło :D
zakupy TEDi ozdobne wisienki

Co udało Wam się nabyć w grudniu? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz