piątek, 13 listopada 2020

Farby akrylowe Van Bleiswijck z Action

Farby akrylowe Van Bleiswijck z Action opinie opinia test recenzja
 Hej!

Mamy teraz niezbyt udany czas na zakupy, ale niektóre sklepy są jednak otwarte. Action należy właśnie do takich sklepów, więc dzisiaj o farbach właśnie z Action. Są to farby akrylowe sprzedawane pojedynczo, tubki mają po 250 ml, więc sporo. A cena jest niewielka - 8,19 zł za tubkę. Ja bardzo te farby lubię. Nie jestem profesjonalistką i na moje potrzeby są wystarczające. Nie mam pojęcia, ile kolorów jest do wyboru, jest ich na pewno kilka.. Wiem, że są jeszcze metaliczne, ale ich nie mam. Jeśli jakieś kolory zakupię, uzupełnię ten wpis.

Farby akrylowe Van Bleiswijck z Action opinie opinia test recenzja
Farby dobrze się nakłada na kartkę. Tutaj tuż po nałożeniu:
Farby akrylowe Van Bleiswijck z Action opinie opinia test recenzja
A tutaj już po wyschnięciu. Jak zauważyłam podczas użytkowania, najmniej kryjący jest zielony. 
Farby akrylowe Van Bleiswijck z Action opinie opinia test recenzja

Ja z tych farb jestem bardzo zadowolona. Często ich używam i są bardzo wydajne. Kolory są żywe i nic się z nimi nie dzieje, nie odpadają od kartki i się nie kruszą. Nie zostawiają też jakiejś nie wiadomo jakiej powłoki. Do tego mają dobrą cenę za taką sporą pojemność. Mnie bardzo przypadły do gustu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz