wtorek, 24 listopada 2020

Morski art journal 2020

Morski art journal 2020
 Hej!

Byłam pewna, że w tym roku nie uda mi się pojechać nad morze. Wiadomo, pandemia, covid, izolacja. Ale się udało. No i z racji wyjazdu, skorzystałam z ładnych widoków i na ich tle zrobiłam zdjęcia nowego journala. Prace nad nim rozpoczęłam dużo wcześniej i przyspieszyłam z jego tworzeniem, jak już byłam pewna wyjazdu. W zeszłym roku też zrobiłam morski art journal, który stał się bazą albumu na zdjęcia. Tym razem jest to journal z cytatami o morzu.

Okładkę zrobiłam z bluzki, którą kupiłam kiedyś w lumpeksie za złotówkę. Pasuje idealnie. Za to element ze statkiem jest z naszyjnika ze Złotóweczki:

Morski art journal 2020
A oto i środek. Dodaję również cytaty, może ktoś skorzysta:
Morski art journal 2020
W kroplach dni powszednich tak samo jak i w morzu całe niebo można zobaczyć. 
Maria Dąbrowska
Morski art journal 2020
Myśli jak ciemne chmury
apatia pozbawia sił
zgnębienie przygniata
drepczę mozolnie….

Horyzont w tle, spienione fale
orzeźwiająca bryza, promyk słońca
wicher smętki wymiata
umysł oczyszcza, budzi nadzieję

Może odfruną demony?
może odnajdę samą siebie?
może pogodzę się….mimo 
niezrozumienia?
Grażyna Brylska - "Może"
Morski art journal 2020
Najwspanialsza dzicz świata leży pod powierzchnią fal.
Wyland
Morski art journal 2020
Morze żyje w każdym z nas.
Wyland
Morski art journal 2020
Nasze miasto Gdańsk chce być otwarte na różnorodność. Różnorodność jest bogactwem, nie jest problemem! Tylko w spotkaniu z innym, tylko w spotkaniu z obcym, możemy się wzbogacić.
Paweł Adamowicz
Morski art journal 2020
W dzień biały morze śpiewa, szepce i szeleści,
Samemu sobie jeno gwarząc opowieści.
Kto się w nie wsłucha, słyszy w jego dziwnym szumie
Dalekie, tajne głosy, których nie rozumie.
Leopold Staff "Wieści morza"
Morski art journal 2020
Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda
Albert Einstein
Morski art journal 2020
Kiedy nawiedzają mnie niepokojące, trudne i złe myśli, jadę nad morze i ono je topi w swoich wspaniałych odgłosach, oczyszcza mnie swym hałasem i narzuca rytm mojemu rozedrganiu i zagubieniu. 
Rainer Maria Rilke
Morski art journal 2020
Głos morza przemawia do duszy
Jego kojący dotyk otula ciało
w miękkim, bliskim uścisku.
Kate Chopin
Morski art journal 2020
Wszyscy przyznają, że widok morza jest jednym z najpiękniejszych i najwspanialszych w Naturze.
John Joly
Morski art journal 2020
Morze nie wynagradza niespokojnych, chciwych i zniecierpliwionych. Ten kto oczekuje daru od morza musi mieć czysty i otwarty umysł. 
Anne Morrow Lindbergh
Morski art journal 2020

Morski art journal 2020
Moja dusza lgnie do sekretów morza, a serce wielkiej wody przeszywa mnie swoim pulsem. 
Henry Wadsworth Longfellow
Morski art journal 2020
Człowiek jest jak morze: ma swoje przypływy i odpływy. 
Henryk Sienkiewicz
Morski art journal 2020
Cnoty w egoizmie, jak rzeki nikną w morzu.
Franklin D. Roosevelt
Bo nie ma nic piękniejszego od nieustającego uporu z jakim morze składa pocałunki linii brzegowej, nie zrażając się tym, że za każdym razem zostaje odepchnięte. 
Sarah Key
Morski art journal 2020
A tutaj wkleiłam sobie artykuł z jakiejś gazety, gdzie Julia Pietrucha opowiadała o Gdańsku. Swoją drogą bardzo lubię muzykę Julii :)
Morski art journal 2020
Morze da każdemu nową nadzieję, a sen przywoła obraz domu. 
Krzysztof Kolumb
Morski art journal 2020
Morze to uosobienie emocji. Ono kocha, nienawidzi, płacze. Umyka przed wszelkimi próbami ujęcia go w słowa i odrzuca wszelkie ograniczenia. Nieważne co o nim powiesz, zawsze pozostanie coś, czego wypowiedzieć nie zdołasz.  
Christopher Paolini
Morski art journal 2020
Dla mnie morze jest nieustającym cudem; pływające ryby – skały – ruch fal – statki z ich załogami. Czy istnieją niezwyklejsze cuda? 
Walt Whitman
Morski art journal 2020

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz