niedziela, 15 listopada 2020

Świąteczna bransoletka DIY

Świąteczna bransoletka DIY
 Hej

Z napisaniem tego wpisu wstrzymuję się już prawie rok, ale nie widziałam sensu w pisaniu o świątecznej bransoletce na przykład latem, wiadomo. Ale myślę, że już mogę :D No, ale dlaczego ja tak trzymam post w roboczych tyle czasu? Ach, no kupiłam sobie po zeszłorocznych świętach zestaw markerów do kieliszków. No komplet ten był na wyprzedaży, popatrzyłam na te zawieszki przy markerach i tak mi się spodobały. Od razu zapragnęłam zrobić z nich bransoletkę :D Oczywiście nie trzeba czekać na promocje jakichś markerów do kieliszków, bo takie zawieszki można kupić w sklepach z półproduktami do robienia biżuterii (a i na Aliexpress jest tego sporo). No dobra, a teraz tutorial.

Co będzie potrzebne?

-ozdobne zawieszki

-łańcuszek

-małe karabińczyki

-kółka montażowe

-szczypce i bocianki

Świąteczna bransoletka DIY

Ja zaczęłam od odczepienia zawieszek od drucików, bo jak wspomniałam, były to markery do kielonków. Następnie do każdej zawieszki musiałam doczepić kółeczko i na to mały karabinek. Dzięki temu będzie wygodnie odpinać i przypinać zawieszki do bransoletki.
Świąteczna bransoletka DIY
Bierzemy łańcuszek o długości odpowiedniej na naszą dłoń. Przyczepiamy kółeczko i karabinek. Albo jakieś ładne zapięcie. Na drugi koniec bransoletki można doczepić przedłużkę.
Świąteczna bransoletka DIY
Przypinamy zawieszki:
Świąteczna bransoletka DIY
I cyk, gotowe! 
Świąteczna bransoletka DIY
Świąteczna bransoletka DIY

Jak Wam się podoba świąteczna biżuteria? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz