piątek, 27 listopada 2020

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty

 

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty

Hej!

Zainspirowana moją koleżanką, wybrałam się ostatnio do działu z książkami dla dzieci w Booksale. Pomyślałam, że jak ona coś fajnego znajduje na takim dziale, to i może mnie się coś trafi. I nie byłam w błędzie. W moje ręce trafiła książka "Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty", którą nabyłam za 7,47 zł. Jak wspomniałam, nabyłam ją w Booksale. Ja akurat byłam w stacjonarnej księgarni, ale kiedy piszę tę notkę, książkę można dostać także online. 

Tak oto wygląda okładka:

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty

W opisie książki można przeczytać:

Z tą książką masz szansę wykonać mnóstwo wyjątkowych ozdób i dekoracji świątecznych. Znajdziesz tu również inspiracje na gwiazdkowe upominki dla najbliższych oraz przepisy na pyszne świąteczne ciasteczka.Ale to nie wszystko! Są w niej także świąteczne papiery ozdobne, z których będziesz mógł wykonać łańcuchy i dekoracje choinkowe!Twój dom wypełni aromat świątecznych pierniczków, a dzięki samodzielnie wykonanym dekoracjom zapanuje magiczna, świąteczna atmosfera.Pod choinką na pewno już czekają gwiazdkowe prezenty! Wesołych świąt.

Źródło

Książka "Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty" jest dla osób mających 6 lat wzwyż. Pierwsza część to pomysły na różne świąteczne ozdoby. Są tu różne proste projekty na między innymi lampion, różne świąteczne ozdoby, kartki.

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty

Ale są też przepisy na smakołyki:

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty
Są tu pomysły na dość proste rzeczy, głównie z papieru. Pewnie część z Was kojarzy tego typu ozdoby z dzieciństwa i na pewno takie robiliście. No dobra, ale co robi książka dla dzieci u mnie w biblioteczce? A już spieszę z wyjaśnieniem. Otóż to, co najbardziej przekonało mnie do zakupu to papiery świąteczne, które można wykorzystać we własnych projektach (albo tych z książki). I to jest właśnie druga część tej książki. 
Papierów jest dużo i zdecydowanie jest w czym wybierać. Są zadrukowane dwustronnie. Tu kilka z nich:

Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty
Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty
Nadchodzą Święta! Ozdoby, prezenty, projekty
Takie papiery bardzo mi się przydają w moich journalach i jak powszechnie wiadomo - papierów nigdy dość! :) Jestem nimi zachwycona. Wyglądają cudnie.
Na samym końcu książki są szablony do niektórych projektów, między innymi do domku z piernika. 
Mnie się książka bardzo podoba, warto ją kupić dla samych papierów. Ale wiecie co, ja na pewno coś z tych projektów zrobię, by sobie przypomnieć beztroskie szykowanie do Świąt w dzieciństwie. A może i będzie to fajna zabawa :) A papiery zaraz idą w ruch :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz