sobota, 9 stycznia 2021

Kwiatowa opaska DIY

 

Kwiatowa opaska DIY

Hej!

Nie jestem fanką sztucznych kwiatów, ale jednak kiedyś tam ich potrzebowałam i teraz mam kilka sztuk. Staram się je wykorzystać i tak oto zrobiłam kwiatową opaskę na głowę. Wykorzystałam to, co mam w domu - zwykłą plastikową opaskę, sztuczne kwiaty, klej na gorąco. Wykonanie jest banalnie proste, bo wystarczy poprzyklejać co tam chcemy do opaski. Można też dokleić inne rzeczy jakie mamy w domu, np. cyrkonie, koraliki itp.

Kwiatowa opaska DIY
Kwiatowa opaska DIY
Na tej głowie opaska dziwnie się prezentuje, bo głowa bez włosów - dlatego tak odstaje :D
Kwiatowa opaska DIY
Użyłam kwiatków w różnych kolorach, bo lubię, jak jest kolorowo. Przykleiłam też listki:
Kwiatowa opaska DIY
Kwiatowa opaska DIY

Lubicie opaski do włosów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz