wtorek, 26 stycznia 2021

Różany wianek DIY

 Hej!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest zima na całego. Śniegu po kostki, zimno i wieje. A dzisiaj post z wiankiem i to jeszcze kwiatowym. Totalnie nie na tę porę roku, no ale, ja często robię projekty oderwane od pór roku :D Po prostu naszło mnie na wykorzystanie piankowych róż oraz styropianowej obręczy. I muszę powiedzieć, że ten projekt bardzo mnie cieszy, fajnie wyszedł :) Jest bardzo prosty w do zrobienia, najdłużej zajmuje samo przyklejanie.

Co będzie potrzebne?

-obręcz styropianowa

-piankowe róże

-taśma papierowa lub materiałowa

-klej na gorąco

Zaczynamy od owinięcia bazy styropianowej taśmą. Ja już obręcz styropianową miałam już owiniętą wcześniej. Użyłam jutowej taśmy, ale może to być np. taśma papierowa albo materiałowa. Następnie przy pomocy kleju na gorąco przyklejamy piankowe róże. Kolory wiadomo, każdy dobiera sobie sam :D U mnie jak zwykle - kolorowo ;)
Kleimy i kleimy, aż zapełnimy całą obręcz. Gotowe! :) 

Lubicie wianki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz