sobota, 23 stycznia 2021

Prosta biżuteria DIY

Prosta biżuteria zrób to sam DIY
 

Hej!

Dawno nie było na blogu prostej biżuterii DIY. Lubię różnego rodzaju biżutki, zwłaszcza takie proste w tworzeniu. No i cały czas przyzwyczajam się do noszenia, bo przez długi czas nosić jej nie mogłam. A biżuteria bardzo mnie cieszy, zwłaszcza taka robiona w domu :D Co prawda staram się wykorzystywać to, co mam, ale tym razem zamówiłam kilka nowych elementów przy okazji innych zakupów. Właśnie między innymi z tych nowych pierdółek zrobiłam kilka rzeczy, ale nie tylko dla siebie. Prościej się już nie da :)

Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Moja tworzona w domu biżuteria nie jest zbyt skomplikowana. Tutaj dwie bransoletki z hematytami. Ot, prościzna - gumka, hematyty i już, tyle, gotowe :) Oczywiście przezroczysta gumka wyglądałaby lepiej, ale ja wolę takie.
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
A te kamienie bardzo mi się podobają:
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
A tu jeszcze dwie bransoletki z kamieniami, tym razem z piaskiem pustyni. Też prościzna D
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Uwielbiam patrzeć na te mieniące się koraliki:
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Te koraliki nie są nowe, ale postanowiłam je wykorzystać. Zrobiłam naszyjnik na gumce i dobrałam zawieszkę w kształcie księżyca. Lubię motywy kosmiczne i to bardzo. A naszyjnik może też stać się bransoletką owiniętą kilka razy :)
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Kolejne dwa naszyjniki to już taka prościzna, że każdy zrobi. Zawieszka muszla na sznurek i już :) Muszle też bardzo lubię.
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Nie dość, że kieł, to jeszcze hematyt. Tak mnie ujęła ta zawieszka, że musiałam ją kupić. Sru na sznurek, jest naszyjnik :D
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Po bransoletkach zostały mi hematyty, więc zrobiłam z nich breloczek z księżycem. Breloków nigdy dość, zawsze się przydają :D
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Co prawda to nie biżuteria, ale w sumie takie zakładki do książek są dość ozdobne. Same bazy z syrenkami bardzo mnie ujęły. Doczepiłam koraliki, doczepiłam po frędzlu i są zakładeczki:
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Prosta biżuteria zrób to sam DIY
Prosta biżuteria zrób to sam DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz