niedziela, 31 stycznia 2021

Marek Skowronek - Z lotu Skowronka

Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Hej!
Bardzo mnie cieszy, że od jutra otwierają się placówki kulturalne i będzie można w końcu troszkę pobyć ze sztuką. Ostatnio niestety smutno mi było bez różnych wystaw. Szczęśliwie przed Centrum Kultury w Lublinie pojawiła się wystawa z cyklu "Akademia Odkryć Fotograficznych", więc oczywiście poszłam, pooglądałam, zachwyciłam się. No i przy okazji porobiłam kilka fotek, byście i Wy mogli coś tam obejrzeć.
Wystawa "Z lotu Skowronka" to fotografie Marka Skowronka - fotografa i operatora bezzałogowego statku powietrznego. Fotograf urodził się w Ełku, ale wychował się w Lublinie. Często podróżuje i fotografuje ulotne chwile. Mocną stroną fotografii jest to, czego nie widzimy na co dzień. Dzięki zdjęciom Marka Skowronka możemy zobaczyć fascynujące zdjęcia różnych miejsc nie tylko z Polski, ale i ze świata, a wszystko to z zupełnie innej perspektywy. Artystę fascynuje między innymi kosmos, natura i świat zwierząt.
Zdjęcia można zobaczyć przed Centrum Kultury w Lublinie do 12 lutego 2021. Wystawa jest darmowa.

Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka
Marek Skowronek - Z lotu skowronka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz