niedziela, 10 stycznia 2021

Półka, deska i puzderko

 

przeróbka półki, deski i puzderka

Hej!

Czasem nachodzi mnie na drobne zmiany w domu. Albo na całkiem duże. Ostatnio trochę coś tam porobiłam, między innymi zrobiłam sobie mały kącik użytkowy. Całkiem fajnie mi się tam siedzi. No i pomyślałam, że fajnie byłoby tam powiesić półkę-domek. Uwielbiam takie domki. Kiedyś nabyłam takie w Pepco i powiesiłam w kuchni. Jedna półka spadła i się rozwaliła (nawet nie dało jej się naprawić), a drugą zdjęłam, bo mi przestała pasować. Ja te półki już przerabiałam, a pisałam o tym w tym poście. W sumie to bardzo lubię zmieniać rzeczy, które mam w domu, a nie kupować i kupować i kupować... :D
Ogólnie efekt kamienia w środku półki nie wyglądał źle, ale stronę zewnętrzną półki pomalowałam białą farbą Luxens, która z bielą nic nie ma wspólnego. No średnio to wyglądało. Dlatego to zeszlifowałam i postanowiłam użyć zielonej farby. Kupiłam ją kiedyś w Leroy Merlin, jest to farba akrylowa Luxens w kolorze Bali. I o ile białe farby Luxens nadają się tylko do papieru, tak ta zieleń wygląda całkiem fajnie. Oto i moja stara-nowa półka:

półka domek przeróbka farba luxens leroy merlin
półka domek przeróbka farba luxens leroy merlin
To jest ta farba, czyli Luxens w kolorze Bali. Nie wiem, czy jest jeszcze dostępna, bo kupiłam ją już dawno temu:
półka domek przeróbka farba luxens leroy merlin
Tak oto prezentuje się półka w moim kąciku pod schodami. Mam pomysł na dekorację na tej półce, ale to kiedy indziej :D
półka domek przeróbka farba luxens leroy merlin
Przy okazji postanowiłam od razu przerobić deskę i puzderko z drewna. Nie narobiłam się przy tym, bo zrobiłam po prostu transfer na drewnie i tyle. Więcej o transferze pisałam w tym poście.

transfer na drewnie diy
Chciałam co prawda inne obrazki, ale nie za bardzo by wyglądały, dlatego ostatecznie wybrałam po prostu różę:
transfer na drewnie diy
transfer na drewnie diy

Jak Wam się podobają takie przeróbki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz