sobota, 13 stycznia 2024

Kredki jedwabne z Action | Craft Universe Silky crayon

Hej!
No to dzisiaj będzie luksusowo i prestiżowo! Na bloga wjeżdżają jedwabne kredki. Tak, tak, dokładnie - jedwabne. Tak napisali, to i ja tak napisałam, żeby było łatwo znaleźć. Kredki jedwabne Craft Universe można (było?) zakupić w Action za niecałe 9 zł za opakowanie. Tylko mi nie mówcie, że za 9 zł nie można mieć jedwabiu. Ja kiedyś w lumpie upolowałam jedwabny szaliczek z obrazem van Gogha za 1 zł. A tak serio, to te kredki może jedwabne nie są, ale jedwabiste to na pewno ;)
W ogóle to najpierw ich nie chciałam kupić, potem były w promocji, to ich zapragnęłam, ale w Olimpie w Lublinie zastałam pustą półkę. Znalazłam je w tym tygodniu w Świdniku i zakupiłam. Można je więc jeszcze gdzieś znaleźć. Jakby co, to u mnie leżały na półce obok farb i płócien. 
Zaznaczam, że jestem amatorką i kredek używam w domowym zaciszu, służą mi głównie do zabawy.
Do wyboru na pewno są dwa rodzaje kredek - brokatowe (shimmer smooth) oraz pastelowe (pastel smooth). Opakowanie wygląda tak:
Producent napisał, że kredek można używać jako kredy kolorowej, kredek pastelowych i akwareli:
Kredki po wyjęciu z opakowania:
A to końcówka kredki:
Kolory kredek na zwykłej białej kartce w notesie. Tutaj tego nie widać (bo u mnie słońca brak aktualnie), ale te brokatowe i metaliczne pięknie się mienią. 
Tutaj z kolei na papierze do akwareli:
Producent napisał, że kredek można używać jako akwareli, więc postanowiłam użyć trochę wody. Z kolei dwóch kredek na dole użyłam w taki sposób, że najpierw zostawiłam trochę koloru na plastikowej palecie, następnie dodałam trochę wody i tak przeniosłam na papier. Śmiało można więc stosować te dwa sposoby i bawić się kredkami jako akwarelami. 
Te kredki są naprawdę świetne i doskonale można się nimi bawić. Bez problemu się nimi rysuje, bo są przemięciusieńkie. Suną po kartce, aż miło, są bajecznie jedwabiste. Równie łatwo je rozcierać, a dodatkowo używać ich można jako akwarelek. Jak wyżej napisałam, brokatowe i metaliczne pięknie się mienią. Mnie się bardzo podobają i mam już na nie kilka pomysłów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz