czwartek, 4 stycznia 2024

Kredki DecoTime | 10 x Sweet pastel tones

Hej!
W sklepie Action dostępne jest 10 kredek DecoTime w kartonowym opakowaniu. Nazywają się "Sweet pastel tones" i kosztują niecałe 5 zł. Z takich małych zestawów są jeszcze do wyboru kredki z żółwiem (6 zwykłych i 6 neonowych) - ja pisałam o czymś podobnym, tyle że z lwem >>klik<<.
Przypominam, że jestem amatorką, która używa kredek w domowym zaciszu, głównie do kolorowanek.
No dobra, oto i kredki DecoTime Sweet pastel tones:
A ci dalej "krekdi" XD
Środek jest wysuwany:
No i tak się prezentują kredki:
Tak natomiast wyglądają kredki w szkicowniku 120g:
A tu na zwykłych kartkach w notesie (notes z Tigera). Swoją drogą - po takim zwykłym papierze kredki bardzo lekko suną:
Jak dla mnie kredki prezentują się świetnie. Jest to spore zaskoczenie, bo nie wszystkie kredki DecoTime są takiej samej jakości (jak np. te w wersji podróżnej w etui >>klik<<).  A te proszę bardzo, suną po papierze, kolor jest wyrazisty i nie trzeba za dużo machać kredką, żeby pojawił się kolor. Ale z drugiej strony, nie wyglądają na pastelowe, bardziej jak takie zwykłe kredki, także wielbiciele pastelowych odcieni mogą być zawiedzeni. Mnie natomiast ten zestaw bardzo przypadł do gustu :) Do moich kolorowanek jak znalazł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz