piątek, 24 maja 2024

Kolorowe bransoletki

Hej!
Dzisiaj odrobina koloru (jakby ich było mało) :D Ostatnio zrobiłam kilka bransoletek, więc dzisiaj czas je pokazać. Są to zwykłe bransoletki z koralików - wystarczy nawlec na gumkę i gotowe. 
Jak zobaczyłam te koraliki w Action, nie mogłam się powstrzymać. Skojarzyły mi się z cukierkami. Są to koraliki szklane, kosztowały ok. 6 zł.
Jakiś czas temu koleżanka podarowała mi koraliki z napisami (są z TEDi, koszt ok. 8,50 zł). Postanowiłam coś z nich stworzyć. Użyłam więc tych białych koralików z czarnymi napisami i dodałam do nich coś kolorowego. Jedyną wadą tych tabliczek jest to, że z jednej strony jest słowo, a z drugiej zupełnie inne - jak ktoś potrzebuje w projekcie jednego konkretnego słowa, to niestety, jak się odwróci, będzie coś innego. Ale poza tym, bardzo fajne te koraliki.
Kilka zbliżeń:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz