czwartek, 2 maja 2024

Zestaw do kropkowania mandali Avec z Action

Hej!
Rok temu zastanawiałam się w Action nad zakupem do malowania kropek. Jak się zdecydowałam, to co? Oczywiście - już nie było. W tym roku nie zastanawiałam się długo i capnęłam zestaw. Dzisiaj go pokażę - będzie to bardziej "pierwsze wrażenie", bo zbyt długo tego nie używam, żeby wyklepać długi wpis.
W każdym razie, zestaw ten ma różne nazwy - do kropkowania mandali, do malowania kropek. Fakt jest jeden - przy pomocy tego produktu można malować kropki. Kosztuje 16,49 zł i jak wyżej wspomniałam, jest dostępny w sklepach Action. Jest to zestaw firmy Avec. Opakowanie wygląda tak:

Po rozpakowaniu. Jak widać, są tu szablony, farby, patyczki, oraz całkiem spora książeczka z instrukcją i pomysłami.

Poniżej kilka zdjęć z książeczki dołączonej do zestawu do malowania kropek. Jest ona w kilku językach, także po polsku.
Szablony (jakby co, to klejenie we własnym zakresie; nie mają taśmy/kleju):
Patyczki:
Tutaj moja pierwsza próba kropkowania - na razie na kartce, chociaż producent napisał na pudełku, że farby te są do ceramiki. Na pewno wypróbuję, jak tylko będę miała co pomalować :D 

Ogólne pierwsze wrażenie jest pozytywne. Jest to tani zestaw - nie kosztuje nawet 20 złotych, a można za jego pomocą tworzyć i tworzyć. Jest książeczka z inspiracjami, chociaż zapewne internet to dużo bogatsze źródło pomysłów. Farby nie mają dużej pojemności, ale wiadomo, w tej cenie coś za coś. Jak się skończą, można dokupić. No i patyczki - nimi się też bez problemu pobawimy nawet i z innymi farbami. 

A jak potestuję ten zestaw dłużej, po prostu edytuję ten post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz