środa, 22 maja 2024

Lornetka dla dzieci z Action

Hej!
Na moim blogu zajmuję się głównie tematyką zrób to sam oraz rękodzielniczą, piszę też o produktach do tworzenia. Tym razem będzie o rzeczy, która nie jest związana z tymi tematami. Ale pomyślałam, że skoro mam coś takiego w rękach, to stworzę post na blog, bo może akurat komuś się przyda.
A będzie o lornetce dla dzieci ze sklepu Action, którą nabyłam do pewnego projektu. Lornetka Toi-Toys kosztuje 13,49 zł i jest dostępna na dziale dla dzieci w wyżej wymienionym sklepie. Do wyboru są trzy kolory - zielony, czerwony i niebieski.

  • Regulowana ostrość z powiększeniem 4 x 30
  • Soczewki 70 mm
  • Leży dobrze w dłoni dzięki miękkiej, miłej w dotyku powierzchni
  • Czy chcesz obserwować ptaki w parku, oglądać koncert z tylnego rzędu, czy po prostu ciekawi Cię, co dzieje się w oddali, ta lornetka wszystko Ci przybliży. Świetnie sprawdzi się, jeśli nie chcesz przegapić żadnego szczegółu!
Lornetka jest wykonana z cienkiego plastiku i ma na sobie kolorowe gumy. Gumy te można łatwo ściągnąć i rozebrać lornetkę (gdyby ktoś potrzebował :D). Jest to produkt dla dzieci, do tego kosztuje niewiele, więc nie ma co się czepiać.
Lornetka coś tam przybliża - tutaj kwiatki, niżej dość wysokie drzewo.
Tak jak wspomniałam wyżej, lornetka jest mi potrzebna do pewnego projektu. Ja sama na spacery zabieram coś lepszego (tanią chińską lornetkę, ale na moje potrzeby jest wystarczająca). Ale powiem szczerze, że gdybym była dzieckiem i miała taką lornetkę z Action, to bym się cieszyła ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz