niedziela, 19 maja 2024

Zestaw do robienia biżuterii Charm-tastic z Action

Hej!
W sklepach Action nie brakuje zestawów do tworzenia biżuterii. Pisałam już wiele razy m.in. o koralikach z tego sklepu, a tym razem pokażę zestaw do zrobienia własnych "charmsów". Regularna cena to 15,69 zł, a znaleźć go można na dziale dla dzieci. Według strony internetowej do wyboru są dwa zestawy - "happy glow" oraz "pool party". Ja mam ten drugi. W zestawie jest ponad 150 różności do tworzenia biżuterii - w tym przypadku zawieszek.
A jeśli o mnie chodzi, ja najbardziej lubię dodawać takie przywieszki do smyczy do aparatów. Tutaj poniżej jeden z przykładów - gumowy delfin :D Kiedyś bardzo lubiłam bransoletki z metalowymi zawieszkami. Teraz też takie noszę, ale już zdecydowanie rzadziej. Te przywieszki z zestawu mają jeden zasadniczy plus - jak się zgubią, to żal nie będzie, bo to taniocha.
Ale wróćmy do tematu wpisu! Oto zestaw Charm-tastic z Action:
Zawartość pudełka:
Tworzenie zawieszek jest bardzo proste - wystarczy zlepić dwa elementy ze sobą (bo na folijkach są one właśnie przyklejone), a następnie doczepić kółeczko. Potem z "charmsem" można robić co się chce. W środku pudełka jest książeczka z inspiracjami, ale to oczywiście punkt wyjścia. Możliwości jest wiele - bransoletki czy naszyjniki z zawieszkami, stworzenie breloczków, ozdobienie sznurówek i tak dalej. 
Ja na razie zrobiłam dwie do smyczy do aparatów. Jak stworzę więcej, to edytuję ten wpis :)
Flaminga zawiesiłam do mojej ulubionej 'Zetki":
A kwiatuszka doczepiłam do nowej kwiatowej smyczy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz