wtorek, 28 czerwca 2016

Wymianka z Olą

Hej!
Czas na zdjęcia z kolejnej wymianki :) Z Olą miałyśmy się wymienić już jakiś czas temu, ale średnio nam to wychodziło :D W końcu jednak posłałyśmy paczki i każda z nas może się cieszyć zawartością :D
Ja do Oli wysłałam kosmetyczkę:
Jako że paczka idzie do lakieromaniaczki, nie mogło zabraknąć lakierów :D Dorzuciłam też saszetkę szamponu:
 Zapakowałam też kolczyki, które pokazywałam w tym poście:

 Do tego karteczki do notowania w tekturowym pudełku:
 Nie mogło zabraknąć herbatki:
 Oraz świeczek:
 Ja natomiast dostałam od Oli słoiko-kubas:
 Sól do kąpieli (pachnie obłędnie):
 Ola pożyczyła mi też książkę (zaraz biorę się za czytanie):
 Do tego kuleczki do kąpieli i separatorki:
 Ulubiona herbatka:
 No i takie pyszności:
Wpadło Wam coś w oko? :D

3 komentarze: