sobota, 11 czerwca 2016

Przegląd prasy: Szydełkujemy i ozdabiamy dom

Hej!
Dzisiaj chcę Wam napisać o wydaniu specjalnym Sabriny, czyli o gazetce "Szydełkujemy i ozdabiamy dom". Dawno nie kupowałam żadnej szydełkowej gazetki, bo żadna mi się jakoś specjalnie nie spodobała. Za to ta ujęła mnie już okładką :)
Sabrina Wydanie Specjalnie, Szydełkujemy i ozdabiamy dom, nr 3/2016, cena 7.90 zł
W środku jest jeszcze lepiej. Pierwsza propozycja to dodatki do kuchni - abażur z plisą z kwiatów, osłonka na wazon i szklanki czy bieżnik. Coś pięknego! Dalej znajdziemy m.in. urocze łapki i osłonki na kubki (dolny prawy róg okładki) z motywami owoców. Bardzo podoba mi się zestaw piknikowy - filcowany puf, koc i torba w żywych kolorach. Ujęły mnie też białe dodatki - cudowna zadrostka do salonu, żyrandol z girlandą czy też dodatki kwiatowe na rodzinne uroczystości. Koc w muszelki czy osłonka z warkoczami na wazon - dla mnie bomba! Jest też propozycja na pled czy poduszkę z kwadratów - to też mega mi się podoba :) Ujęły mnie też morskie dodatki do łazienki. Akurat robię różności właśnie w takim stylu i chętnie wydziergałabym dywanik, który znajdziemy w gazetce. Zakochałam się też w bieżniku (drugie zdjęcie od góry na okładce) i będę próbowała taki zdziałać. Oprócz tego w gazetce są też torebki, ozdoby kwiatów i bieżnik z rozet (gwiazda okładki). W sumie są tu 74 projekty i każdy znajdzie coś dla siebie.
Muszę przyznać, że ten numer skradł moje serce i aż żałuję, że muszę jeszcze poczekać z robieniem tych cudeniek. Miło mieć taką dawkę inspiracji :D
Macie tę gazetkę? :D

4 komentarze:

  1. Kupiłam ją zaraz po ukazaniu się bo bardzo spodobał mi się bieżnik z okładki :). Ale w środku jest rzeczywiście dużo więcej fajnych projektów. Wyjątkowo udany numer :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie mam, ale okładka naprawde swietna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są takie czasopisma z których można czerpać ciekawe inspiracje :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń