piątek, 6 stycznia 2017

Białe domki

Hej!
Drewniane domki są ostatnio bardzo popularne i można je spotkać w różnych wersjach. Bardzo mi się podoba ten trend i moja ulubiona wersja to domki ozdobione techniką decoupage. Niestety, do decu nie mam talentu (niestety), więc postanowiłam zrobić swoją wersję. Z drewna wycięłam domki - tak, wiem, są krzywe, bo nie umiem niestety precyzyjnie niczego wyciąć. Następnie do każdego przylepiłam po serduszku z KIKa (zestaw 9zł):
Marzyły mi się białe domki, więc w ruch poszedł biały matowy sprej ze Śnieżki. I tak wyglądają moje domki:
Dwa z nich stoją na plastrze drewna:
Przy okazji wycięłam jeszcze dwa większe domki. Jednego z nich nie mogę pokazać, ponieważ przetransferowałam na niego bardzo brzydki wierszyk. Na drugim z nich przykleiłam sowę wyciętą z serwetki. Średnio to udana próba, ale na czymś trza ćwiczyć :D

Jak Wam się podobają takie domki? :)

5 komentarzy:

  1. Fajne domki:) Próba z sową bardzo udana:) Podobają mi się takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie ta sówka najbardziej mi się podoba! Białe domki też są bardzo fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje domki są świetne, idealnie pasują na zimowe dekoracje :)
    Obecnie są bardzo modne. Ja też lubię wszelkie domki :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń