sobota, 12 maja 2018

Czym nakleić naszywkę na torebkę DIY

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam, jak w prosty sposób odmienić torebkę. Naszywki nie wychodzą z mody, a ja uwielbiam ten dekoracyjny element od dzieciństwa. Już wtedy lubiłam sobie naszywać różne rzeczy na ubrania, ale wtedy nie było zbytniego wyboru. Cieszę się, że teraz jest tak ogromny wybór naszywek - każdy znajdzie coś dla siebie.
Mam w szafie taką zwykłą czarną torebkę i przez długi czas chciałam zaaplikować na nią naszywkę, jednak nie miałam pomysłu, czym ją nakleić.
Ale znalazłam klej idealny, który idealnie przyklei naszywkę na torebkę ze sztucznej skóry. Oczywiście możemy też użyć go do prawdziwej skóry. Jest to Pattex Shoe Glue i używam go ostatnio namiętnie :D Kupiłam go za 10 zł w Leroy Merlin.
I cóż, wystarczy zaaplikować klej na tył naszywki i przyłożyć do torby. Polecam położyć na naszywkę coś cięższego - np. kawałek drewna czy książkę, żeby dobrze się przykleiła.
I gotowe! :)
Bardzo polecam ten klej. Dzięki niemu i naszywkom łatwo możemy odmienić nie tylko torebkę, ale też kurtkę czy buty.
Jak Wam się podobają takie torebki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz