środa, 16 maja 2018

Odświeżacz powietrza do samochodu DIY

Hej!
Było już na blogu o odświeżaczu powietrza i odświeżaczu do dywanów, a dzisiaj czas na odświeżacz do samochodu :) Oczywiście można go zawiesić w innym miejscu, np. w szafie, ale ja zrobiłam choinkę w stylu Wunder Baum, a to jednoznacznie kojarzy mi się z autem :)
Co będzie potrzebne?
-filc
-olejki eteryczne
-wstążka
-igła z nitką
Wycinamy z filcu dwa takie same kształty. Ja zdecydowałam się na choinki.
Zszywamy części. Wszywamy wstążkę do środka.
Następnie wybieramy olejki eteryczne. Możemy użyć jednego lub kilku:
I skraplamy kształt:
Na koniec wieszamy odświeżacz w aucie. Gotowe!
Kiedy zapach wyparuje, bez problemu możemy znowu dodać olejki eteryczne. I tak bez końca, chyba, że znudzi nam się kształt :D
Jak Wam się podoba taki pomysł? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz