środa, 23 maja 2018

Dywaniki z odpadków

Hej!
Już wiemy, jak szybko zrobić włóczkę z t-shirtów, a dzisiaj pokażę Wam dwa dywaniki, które zrobiłam z koszulek. Swój pierwszy odpadkowy dywanik zrobiłam ponad rok temu i niestety, ale po takim czasie już się wyeksploatował. Korzystałam z niego normalnie, leżał sobie w łazience. Bez problemu go prałam, ale po ponad roku wyglądał już dość kiepsko. Dlatego zrobiłam sobie niewielki dywanik w różnych kolorach. Wzięłam włóczkę w odcieniach różu, pomarańczu i żółtym:
Tak się rozpędziłam, że zrobiłam jeszcze jeden, tym razem w różnych odcieniach niebieskiego i szarego. Ten podaruję Mamie, bo wyraziła chęć posiadania takowego dywanika. Wyszedł mi nieco większy, niż ten poprzedni:
Z racji tego, że włóczka nie jest idealnej szerokości, dywaniki mogą wydawać się nieco odkształcone. Mnie osobiście to nie przeszkadza, taki odpadkowy twór ma swój urok :D
Jak Wam się podobają takie dywaniki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz