piątek, 27 października 2023

Zakupy z Temu | Maszyna dziewiarska i torba na włóczkę

Hej!
Z góry zaznaczam, że nie jest to wpis sponsorowany, rzeczy kupiłam za własne pieniądze :) Zaznaczam także, że post jest tylko i wyłącznie pierwszym wrażeniem (i chwalipięctwem). Jak już potestuję, to napiszę recenzje. 

Ostatnio ciągle mi się wyświetlała reklama sklepu Temu (to takie coś jak Aliexpress), a konkretnie maszyny dziewiarskiej, którą mogłabym mieć za niecałe 21 zł (przeceniona specjalnie dla mnie XD z ponad 200 zł). Myślę sobie - a dobra, kupię se. Ja lubię takie gadżety. Okazało się, że muszę koniecznie dobrać coś do 40 zł, bo wtedy mi dopiero wyślą, a wysyłka będzie za darmo. Myślę sobie - no dobra, to se coś dołożę. W końcu zdecydowałam się dorzucić niedużą torbę na włóczkę. Zamówienie złożyłam w sobotę 21 października, a dziś, 27 października, paczka jest u mnie :O A szło to do mnie z Chin (w Polsce doręczył mi to kurier InPost, gdyby ktoś był ciekawy).
Tutaj ceny produktów, które kupiłam:

Paczka była zawinięta w folię, nie było tam żadnego zabezpieczenia. Pudełko trochę się wygięło, ale mnie to nie przeszkadza.

No i jest moja maszynka dziewiarska. Można na niej robić nie tylko czapki czy szaliki, ale masę innych rzeczy. 
W środku jest pełen zestaw, a nawet i jakieś włóczki:
A to torba na włóczkę:
Z racji tego, że to torebka na włóczkę, jest dziura na nitkę:
Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej pozytywne i już nie mogę się doczekać testowania maszynki :D Torebeczka na włóczkę też zdaje się, że mi posłuży. Nie miałam nigdy tego typu rzeczy, także cieszę się, że mogę sobie wypróbować, a i nie zapłaciłam za to majątku. Dodam jeszcze, że paczce nie towarzyszył nieprzyjemmy zapach.
Swoją drogą w sklepie Temu jest trochę rzeczy, które chciałabym przygarnąć - znalazłam sporo różności do szydełkowania. Jak coś kupię, to się będę chwalić :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz