niedziela, 31 grudnia 2023

Kilka bransoletek na koniec roku

Hej!
Na koniec roku pokazuję na blogu kilka bardzo prostych bransoletek z koralików. Uwielbiam nawlekać te koraliki, bo to bardzo relaksujące zajęcie, a do tego lubię pracę z kolorem. I tak zrobiłam kolejne bransoletki, bo od przybytku głowa nie boli :D
Tutaj nic specjalnego, bo to jednokolorowe bransoletki. Bardzo mi się podobają te barwy i kojarzą z ziemią i lasem. Użyłam koralików z Action (to takie zestawy "luxury bead box" w przezroczystym opakowaniu).
Coś prostego w niebieskościach i również koraliki z Action (w takich zwykłych woreczkach za ok. 4 zł).
Bransoletki z buźkami (upolowane w Action).
Te fajne neonowe koraliki mam od koleżanki. Bardzo mi się podobają i robię z nimi jakieś wariacje. Tutaj z serduszkiem z Action.
Tu ponownie koraliki z zestawu z Action - zwykłe kulki i przekładki.
A na koniec kolorowa bransoletka, którą naprawiłam, bo poprzednia gumka mi się rozwaliła. Koraliki są ze sklepu TEDi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz